Ein ny studie syner at britane vil tenke på miljøet før lommeboka.
Denne artikkelen er eldre enn 1 år gamal. Det betyr at noko av informasjonen kan vere utdatert.
Dei neste ti åra kan plastavfall verte meir avgjerande enn pris når britiske forbrukarar skal velje varer i butikken, melder The Guardian.
Plast i havet
Ein studie utført av Thoughtworks syner at britane har endra prioriteringane sine. Av dei 2000 personane som deltok i undersøkinga, svarte 62 prosent at dei er opptekne av å redusere plastemballasje og å nytte materiale som kan gjenvinnast. 57 prosent oppgav at pris vil vere den viktigaste faktoren når dei gjer innkjøp dei neste ti åra.
Tradisjonelt har pris vege tyngst for britar i varevalet, men no kan det verte viktigare for dei å redusere plastavfallet.
Studien kjem i kjølvatnet av ei auka bevisstheit om havforureining. Om ikkje forbruket av plastavfall vert redusert, så vil mengda plastavfall i havet tredoblast i løpet av dei neste tre åra, skriv den britiske avisa.
Les også: Plast i havisen i nord uroar
Norske vanar i endring
Også her til lands er nordmenn meir opptekne av plast-problematikken. I ei spørjeundersøking gjennomført av Kantar TNS fortel folk at dei i mindre grad vel plastemballasje og oftare nytter handlenett og gjenbruksposar når dei handlar på butikken.
Les også: Nordmenn brukar mindre plast viser undersøking
I Noreg er delar av næringslivet så vidt i gong med å omstille seg. Hurtigruten kvittar seg med alt frå sugerøyr til plastposar, fleire klesbutikkar har starta å ta betalt for plastposar, og Norgesgruppen har som plan å redusere bruken av plast med 20 prosent innan 2025.