Løftar fram reklamespråket
Ivar Aasen-tunet i Ørsta lagar utstilling om reklamespråk og vil ha tips om kva uttrykk du brukar i daglegtalen.
Denne artikkelen er eldre enn 1 år gamal. Det betyr at noko av informasjonen kan vere utdatert.
Løftar fram reklamespråket
«Har du tatt for mye Möller's tran?» og «Det enkle er ofte det beste» er døme på reklameuttrykk som har snike seg inn i daglegtalen vår.
I juni stiller Ivar Aasen-tunet ut reklamespråket, men først vil dei ha hjelp av publikum.
LES OGSÅ: Trur nynorsken vil døy ut
Dialekt og engelsk i reklame
– Me veit om fleire døme på ord og uttrykk frå reklame som er komne inn i daglegtalen, men kva som blir sagt rundt om i heimane, er det umogleg å ha oversikt over. Difor treng vi fleire døme frå folk der ute, seier dokumentasjonsleiar Anders Aanes i ei pressemelding.
Difor oppmodar dei folk om å gå inn på nettsidene til Aasen-tunet for å fylle ut eit skjema og samstundes vere med i trekninga av premiar frå butikken deira.
Har du opplevd at slagorda i nokre reklamar umerkeleg har glide inn i daglegtalen din? Kva synest du om at det i større grad blir brukt dialekt i reklamar? Og kva med engelsk? Alt dette er utstillingsgruppa i Ivar Aasen-tunet interesserte i å vite meir om.
Temautstillinga om reklamespråk er nummer 31 i rekkja frå Nynorsk kultursentrum sidan opninga av Ivar Aasen-tunet i 2000 og kjem til å avløyse dagens utstilling om «Askerkretsen».