Opnar for å selje mat på TikTok
Gjennom videoar på TikTok har brukarar hatt moglegheita til å selje produkt direkte frå videoar eller livesendingar. No utvidar videoappen med sal av fersk mat.
![](https://framtida.no/wp-content/uploads/2023/11/NPK-160x160.png)
![info](https://framtida.no/wp-content/themes/framtida/images/info.png)
Denne artikkelen er eldre enn 1 år gamal. Det betyr at noko av informasjonen kan vere utdatert.
Det skriv Nationen.
Salet av mat vil i første omgang gå føre seg i Storbritannia, der det vil bli mogleg å kjøpe mat frå frå ulike kjeder som sel ferske produkt.
– TikTok har gjort det enklare enn nokon gong for matmerke og skaparar å bli oppdaga, og vi har eit aktivt fellesskap av matelskarar på plattforma. Å gjere det mogleg for ferskvaremerke og -skaparar å selje direkte til fellesskapet vårt gjennom ein saumlaus transaksjon på TikTok Shop er eit logisk neste steg, seier Patrick Nommensen, direktør for kommersielle operasjonar i TikTok, i pressemeldinga.
Ifølgje Nommensen vil salet, som starta opp 1. august, fungere som eit springbrett for nye matvaremerker på markedet.