Sosiale medium gjev halvparten av unge turmotivasjon
Halvparten av unge blir motiverte til turar i skog og mark av sosiale medium.
Denne artikkelen er eldre enn 1 år gamal. Det betyr at noko av informasjonen kan vere utdatert.
Tal frå ei undersøking av Ipsos, på initiativ frå Norsk Friluftsliv, viser at 52 prosent av dei mellom 15 og 24 år opplever at sosiale medium inspirerer dei til å gå tur eller anna friluftsliv.
Instragram er den største inspirasjonskjelda, men òg Facebook, Snapchat og TikTok blir nemnde.
Samstundes som 1 av 2 unge blir motiverte til tur av sosiale medium, blir fleire eldre også inspirerte til tur gjennom Facebook og Instagram, skriv Norsk Friluftsliv i ei pressemelding.
– Ingenting er betre enn om skjermane vi brukar så mykje tid framfor, også kan motivere folk til å kome seg opp av sofaen og ut i naturen, seier generalsekretær Bente Lier.
- Skal du kjøpe friluftsutstyr brukt? Anten det er sovepose, telt eller ski – her får du lista over kva du bør sjekke!
Vil du verte meir friluftsvand? Her er tipsa frå eventyrarane!