Forbrukarombodet vil ha slutt på at Facebook postar reklame i den personlege nyheitsstraumen din utan at du har sagt ja til det.

NPK-NTB
NPK-NTB

– Vi meiner Facebook skal omfattast av same regelverk som gjeld for reklame formidla direkte per e-post og tekstmeldingar. Det er ikkje lovleg med mindre mottakaren har samtykt i det, seier Petter Ravne Bugten, fagdirektør for IKT hos Forbrukarombodet til Adresseavisen.

Stadig fleire annonsørar sørgjer for å få plassert reklamen sin i den personlege nyheitsstraumen til Facebook-brukarane, i tillegg til annonsane som finst i spalta til høgre på det sosiale mediet.

Det norske Forbrukarombodet har alliert seg med dei andre omboda i Norden, og har no sendt brev til EU-kommisjonen med spørsmål om den europeiske spam-lovgivinga.

– Vi ønskjer å få klargjort rekkjevidda av direktivet, og om nyheitsstraumen på Facebook er ein direkte marknadsføringskanal på linje med e-post og tekstmeldingar, og om det dermed må krevjast samtykke frå mottakaren for kvar enkelt reklame som blir posta, seier Ravne Bugten. (©NPK)

Oppdatert: onsdag 24. mai 2017 15.40

LES OGSÅ

ANNONSE