Framtiden i våre hender ber Forbrukarombodet om å stoppe Statoil-reklamefilmen om det norske oljeeventyret.

NPK-NTB
NPK-NTB

Organisasjonen meiner filmen både er villeiande og at han er retta mot barn.

Det er i ein TV-reklame der ein far fortel eventyr til dottera at organisasjonen meiner oljeselskapet går over streken.

– Reklamen er utforma mot barn, med godnatteventyr og animasjon som verkemiddel og Framtiden i våre hender meiner Statoil blir framstilt som eit selskap som leitar etter skattar som verda treng for å fungere, seier leiar Arild Hermstad i Framtiden i våre hender.

Han meiner Statoil bryt paragraf 7 i marknadsføringslova om villeiande handlingar, og paragraf 19 om særleg vern av barn.

Organisasjonen krev difor at Forbrukarombodet fattar eit vedtak om forbod mot vidare bruk av TV-reklamen. (©NPK)

Kva synst du om reklamen? Er han retta mot born? Bør han stoppast?

Oppdatert: onsdag 24. mai 2017 15.33

LES OGSÅ

Kommentarar

ANNONSE